• Misja UNIQUALITY

    Rozwijać Organizację szanując jej Kulturę i Osiągnięcia

  • Misja UNIQUALITY

    Wykorzystywać Niezauważane Możliwości

  • Misja UNIQUALITY

    Odkrywać Potencjały

  • Misja UNIQUALITY

    Wzbogacać Zespoły w Kompetencje

Szkolenia

UNIQUALITY oferuje szkolenia otwarte oraz zamknięte, dostosowane do indywidualnych potrzeb Klienta,  a oparte na praktycznej znajomości i  doświadczeniu w branży spożywczej. Proponowane obecnie szkolenia to:

I. Root Cause Analysis w Procesowym Zarządzaniu Niezgodnościami & Incydentami

II. Jakość i efektywność według potrzeb Klienta

III. Rola jakości w realizacji celów biznesowych

 

I. Root Cause Analysis w Procesowym Zarządzaniu Niezgodnościami & Incydentami

CEL

  • zidentyfikowanie aspektów procesu zarządzania prowadzących do powstawania i eskalacji niezgodności
  • zdobycie wiedzy o narzędziach zarządzania problemem w celu wyeliminowania przyczyny źródłowej
  • praktyczne nabycie umiejętności zastosowania narzędzi rozwiązywania problemów do systemowego zarządzania prowadzącego do doskonalenia

 ZAKRES

  • identyfikacja i analiza przyczyn źródłowych eskalacji problemów wynikających z zarządzania
  • podejście procesowe w zarządzaniu niezgodnościami – omówienie i praktyczne zastosowanie narzędzi analizy i rozwiązywania problemów
  • kluczowe działania systemowe zapobiegające eskalacji niezgodności 
  • studium przypadku z zastosowaniem omawianych narzędzi

 UCZESTNICY

  • kierownicy, specjaliści i inżynierowie, od których oczekiwane jest skuteczne rozwiązywanie problemów i doskonalenie obszaru ich działalności

TERMIN / LOKALIZACJA:

  • szkolenie otwarte: 26-27 września 2024
  • szkolenie zamknięte: termin i lokalizacja indywidualnie dostosowane do potrzeb Klienta

 

II. JAKOŚĆ I EFEKTYWNOŚĆ wg POTRZEB KLIENTA

CEL

  • doskonalenie obszarów lub procesów funkcjonujących w organizacji w oparciu o indywidualną analizę potrzeb oraz oczekiwania Klienta

ZAKRES

  • program indywidualnie opracowany, dostosowany i zwalidowany wspólnie z Klientem
  • jakość i bezpieczeństwo produktu
  • wykorzystanie wdrożonych systemów do optymalizacji procesów i ograniczania strat
  • budowanie odpowiedzialności i efektywności pracowników
  • program może być zbudowany na podstawie wybranych zagadnień proponowanych w zakresie szkoleń otwartych

 UCZESTNICY

  • wg ustalonego programu szkoleń  i potrzeb Klienta

TERMIN/LOKALIZACJA:

  • najbliższy termin szkolenia: 18 listopad 2024
  • termin i lokalizacja indywidualnie ustalone z Klientem

 

III. ROLA JAKOŚCI w REALIZACJI CELÓW BIZNESOWYCH

CEL

  • nabycie umiejętności wykorzystywania systemów i narzędzi jakościowych do realizacji innych celów biznesowych
  • zrozumienie i poszerzenie roli jakości jako partnera aktywnie wspierającego realizację celów biznesowych

ZAKRES

  • definicja i  oczekiwania wobec jakości w dzisiejszym biznesie
  • analiza wpływu jakości na realizację poszczególnych celów biznesowych
  • przedstawienie i praktyczne zastosowanie wybranych narzędzi budowania proaktywnej roli jakości w biznesie, m.in.:  wykorzystanie systemów jakości do optymalizacji procesów, tworzenie i zarządzanie Quality Business Planem, analiza ryzyka projektów, standardy jako narzędzie doskonalenia jakości i ograniczania strat

UCZESTNICY

  • kierownicy i  inżynierowie, którzy zarządzają obszarami jakości oraz współpracują z zespołami między funkcyjnymi przy realizacji projektów

TERMIN / LOKALIZACJA:

  • najbliższy termin szkolenia: 18 czerwca 2024
  • szkolenie zamknięte: termin i lokalizacja indywidualnie dostosowane do potrzeb Klienta

 

Najbliższe szkolenia
  • 26/09/2024 - 27/09/2024
    I. Root Cause Analysis w Procesowym Zarządzaniu Niezgodnościami & Incydentami
  • 18/11/2024 - 18/11/2024
    II. JAKOŚĆ I EFEKTYWNOŚĆ wg POTRZEB KLIENTA
  • 18/06/2024 - 18/06/2024
    III. ROLA JAKOŚCI w REALIZACJI CELÓW BIZNESOWYCH
Skontaktuj się