Szkolenia
UNIQUALITY oferuje szkolenia otwarte oraz zamknięte, dostosowane do indywidualnych potrzeb Klienta, a oparte na praktycznej znajomości i doświadczeniu w branży spożywczej. Proponowane obecnie szkolenia to:
I. Root Cause Analysis w Procesowym Zarządzaniu Niezgodnościami & Incydentami
II. Jakość i efektywność według potrzeb Klienta
III. Rola jakości w realizacji celów biznesowych
I. Root Cause Analysis w Procesowym Zarządzaniu Niezgodnościami & Incydentami
CEL
- zidentyfikowanie aspektów procesu zarządzania prowadzących do powstawania i eskalacji niezgodności
- zdobycie wiedzy o narzędziach zarządzania problemem w celu wyeliminowania przyczyny źródłowej
- praktyczne nabycie umiejętności zastosowania narzędzi rozwiązywania problemów do systemowego zarządzania prowadzącego do doskonalenia
ZAKRES
- identyfikacja i analiza przyczyn źródłowych eskalacji problemów wynikających z zarządzania
- podejście procesowe w zarządzaniu niezgodnościami – omówienie i praktyczne zastosowanie narzędzi analizy i rozwiązywania problemów
- kluczowe działania systemowe zapobiegające eskalacji niezgodności
- studium przypadku z zastosowaniem omawianych narzędzi
UCZESTNICY
- kierownicy, specjaliści i inżynierowie, od których oczekiwane jest skuteczne rozwiązywanie problemów i doskonalenie obszaru ich działalności
TERMIN / LOKALIZACJA:
- szkolenie otwarte: 26-27 września 2024
- szkolenie zamknięte: termin i lokalizacja indywidualnie dostosowane do potrzeb Klienta
II. JAKOŚĆ I EFEKTYWNOŚĆ wg POTRZEB KLIENTA
CEL
- doskonalenie obszarów lub procesów funkcjonujących w organizacji w oparciu o indywidualną analizę potrzeb oraz oczekiwania Klienta
ZAKRES
- program indywidualnie opracowany, dostosowany i zwalidowany wspólnie z Klientem
- jakość i bezpieczeństwo produktu
- wykorzystanie wdrożonych systemów do optymalizacji procesów i ograniczania strat
- budowanie odpowiedzialności i efektywności pracowników
- program może być zbudowany na podstawie wybranych zagadnień proponowanych w zakresie szkoleń otwartych
UCZESTNICY
- wg ustalonego programu szkoleń i potrzeb Klienta
TERMIN/LOKALIZACJA:
- najbliższy termin szkolenia: 18 listopad 2024
- termin i lokalizacja indywidualnie ustalone z Klientem
III. ROLA JAKOŚCI w REALIZACJI CELÓW BIZNESOWYCH
CEL
- nabycie umiejętności wykorzystywania systemów i narzędzi jakościowych do realizacji innych celów biznesowych
- zrozumienie i poszerzenie roli jakości jako partnera aktywnie wspierającego realizację celów biznesowych
ZAKRES
- definicja i oczekiwania wobec jakości w dzisiejszym biznesie
- analiza wpływu jakości na realizację poszczególnych celów biznesowych
- przedstawienie i praktyczne zastosowanie wybranych narzędzi budowania proaktywnej roli jakości w biznesie, m.in.: wykorzystanie systemów jakości do optymalizacji procesów, tworzenie i zarządzanie Quality Business Planem, analiza ryzyka projektów, standardy jako narzędzie doskonalenia jakości i ograniczania strat
UCZESTNICY
- kierownicy i inżynierowie, którzy zarządzają obszarami jakości oraz współpracują z zespołami między funkcyjnymi przy realizacji projektów
TERMIN / LOKALIZACJA:
- najbliższy termin szkolenia: 18 czerwca 2024
- szkolenie zamknięte: termin i lokalizacja indywidualnie dostosowane do potrzeb Klienta
Najbliższe szkolenia
-
26/09/2024 - 27/09/2024I. Root Cause Analysis w Procesowym Zarządzaniu Niezgodnościami & Incydentami
-
18/11/2024 - 18/11/2024II. JAKOŚĆ I EFEKTYWNOŚĆ wg POTRZEB KLIENTA
-
18/06/2024 - 18/06/2024III. ROLA JAKOŚCI w REALIZACJI CELÓW BIZNESOWYCH