• Misja UNIQUALITY

    Rozwijać Organizację szanując jej Kulturę i Osiągnięcia

  • Misja UNIQUALITY

    Wykorzystywać Niezauważane Możliwości

  • Misja UNIQUALITY

    Odkrywać Potencjały

  • Misja UNIQUALITY

    Wzbogacać Zespoły w Kompetencje

Aktywne Doradztwo

Celem Aktywnego  Doradztwa jest doskonalenie procesów oraz wdrażanie zmian w najbardziej efektywny dla organizacji sposób poprzez:

  • Indywidualne dostosowanie  metodologii na podstawie analizy potrzeb i oczekiwań Klienta
  • Inicjowanie i prowadzenie warsztatów, grup roboczych oraz innych aktywności umożliwiających doskonalenie zdefiniowanego procesu
  • Pomoc we wdrożeniu działań w jak najkrótszym czasie

 Zakres  Aktywnego Doradztwa obejmuje Bezpieczeństwo i Jakość Produktu, Efektywność oraz  Budowanie Motywacji w Zespole

Jakość i Bezpieczeństwo Produktu
  • skuteczne rozwiązywanie problemów przez analizę, wyeliminowanie przyczyn źródłowych oraz doskonalenie działań systemowych
  • wdrażanie standardów jakości i bezpieczeństwa produktów w sposób zrozumiały dla pracowników, z praktycznym przełożeniem na codzienne funkcjonowanie zakładu
  • przygotowanie zakładu do auditów certyfikujących oraz „klientowskich”
  • doskonalenie standardów z uwzględnieniem aspektów kosztowych

Efektywność

  • optymalizowanie kosztów przez rewizję dotychczasowych parametrów, standardów oraz procesów (m.in. technologicznych, mycia itp.) z zapewnieniem bezpieczeństwa produktu i pracowników
  • praktyczne wdrażanie wybranych narzędzi w oparciu o filozofię Kaizen oraz Lean Manufacturing
  • definiowanie wskaźników i narzędzi ich monitorowania w celu realizacji wyznaczonych celów
  • zastosowanie systemów jakości  do efektywnego planowania i wdrażania projektów produktywnościowych

 Budowanie Motywacji w Zespole

  • usprawnianie przepływu informacji oraz procesów komunikacji
  • wdrażanie elementów zarządzania zespołem wspierających rozwój pracowników oraz delegowanie uprawnień
  • doskonalenie systemu motywacji w celu zwiększenia proaktywności i inicjatywy pracowników

 

Najbliższe szkolenia
  • 26/09/2024 - 27/09/2024
    I. Root Cause Analysis w Procesowym Zarządzaniu Niezgodnościami & Incydentami
  • 18/11/2024 - 18/11/2024
    II. JAKOŚĆ I EFEKTYWNOŚĆ wg POTRZEB KLIENTA
  • 18/06/2024 - 18/06/2024
    III. ROLA JAKOŚCI w REALIZACJI CELÓW BIZNESOWYCH
Skontaktuj się